24 januari 2013

Pirr i magen


Det blev en kort promenad på lunchen igår, så himla kallt!

Goddagens!

Igår var det kaaaallt! Idag är det inte mycket varmare men solen strålar och skiner och det gör verkligen sån skillnad. Det är en riktig energiboost så alldeles snart tänkte jag faktiskt pausa plugget och försöka mig på första skidturen alldeles för mig själv. Hade först tänkt ta mig bort till gymmet men solen övertygade mig. Det är lite bök och stök med skidåkning eftersom det dels kräver så mycket utrustning och dels innebär en biltur bort till spåren med det är ju SÅ roligt så det väger helt klart  upp!
Igår pluggade vi på riktigt bra och blev i stort sett klara så det är ensamstudier som gäller idag, känns skönt att för en gångs skull vara klar i god tid innan en deadline. På kvällen hade jag och A myskväll med blåbär- och hallonpaj och en kartbok. Vad vi planerar håller jag lite hemligt än så länge men som jag längtar, iiih!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar