16 januari 2013

Kvällstips!


Hej finingar!

Tittar in med ett litet kvällstips, nämligen tidningen LEVA och BO. Visade ju bilder från köket häromdagen och avslöjade att vår inredning går i vitt, grått och brunt. Gissa vilket tema veckans tidning har? Jo, vintervitt och ljust med gråa och silvriga nyanser. Så snyggt och precis min stil! Jag bara älskar den härliga stämningen och bilderna är jättevackra så tidningen är verkligen värd sitt ynkliga pris på 15 :-! Att unna sig en tidning och krypa ner under en filt är verkligen vardagslyx för mig.

Impulsstartade förresten ett projekt här hemma under dagen. Det är bara påbörjat än så länge men jag lovar att visa bilder när det är klart, tror att det kommer bli riktigt fint! Kvällens spinningpass gjorde susen och nu är jag alldeles skönt trött i kroppen.

Sov gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar