16 januari 2013

"En sån där dag"


Visst blev det tulpaner igår, jag kunde inte hålla mig. Jag blir glad bara av att titta på dem!


Den här dagen verkar vara "en sån där dag". Morgonen började allt annat än bra och sen fortsatte den med krångel och strul med en mobilfaktura. Misstänker att jag blev lurad redan i somras men att kostnaden inte lagts på förrän vid årsskiftet, mycket irriterande och inte helt lätt att komma runt. Grupparbetet gick mycket fortare än vi tänkt så skoldagen blev plötsligt jättekort. Börjar bli rätt nervös inför konferensen! Efter morgondagen kommer en stor sten att falla från mina axlar, det ska bli så skönt att äntligen få släppa det här arbetet som vi har kämpat med sen tidigt i höstas.

Ska ta tag i resten av den här dagen och göra den till bästa möjliga! Tänkte börja med en god lunch och fortsätta med en sväng till affären för middagshandling (låter väl kul!). Räknar ner till ikväll då jag får trampa ut all nervositet inför imorgon på årets första spinningpass!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar