17 januari 2013

En mardröm


 
Från Weheartit

Inatt vaknade jag vid fyra alldeles kallsvettig. En mardröm. Igen. När jag har mycket, är stressad eller upprörd drömmer jag mardrömmar, det slår liksom aldrig fel. Inatt var en av de värsta någonsin. En sån där mardröm som man vet kommer att fortsätta när man somnar om...  I drömmen var undergången oundviklig, den kröp närmre och närmre och allt vi kunde göra var att försöka förbereda oss på att dö. Först kom det starka ljuset, sen kom mörkret och med mörkret kylan. Jag sprang runt i huset och försökte hinna stänga alla fönster. Mamma packade, R var alltid ute och jag var så orolig för att han inte skulle hinna hem. Pappa var jättestressad och följde nyheterna tills de slutade att rapportera. A fanns nära men ändå långt bort och Boss var rädd. Efter kylan kom elden och värmen, och sen var allt över. Bara sådär. Fruktansvärt och vidrigt. Jag har gått runt hela dagen idag med en obehaglig känsla i kroppen och inte riktigt lyckats skaka av mig nattens skräck.

Jag saknar er mer än vanligt idag. Min fina, fina familj vad jag älskar er!

Bilder från vår härliga semester på Öland förra sommaren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar