13 oktober 2012

Lördagskväll

Ha en FIN kväll! 






















Känslan ikväll är tacksamhet. Den senaste veckans känslor har gått från högt till lågt, från skratt till gråt. Vissa dagar har varit nästan som vanligt och känslorna har gått att kontrollera. Andra dagar har varit svårare. Mitt i allt är jag så tacksam för allt stöd jag fått, alla fina ord och alla tankar. I svåra stunder är ens nära som viktigast, det är då man inser vad man faktiskt har och hur mycket kärlek som finns omkring en. Jag är så himla glad för allt jag har och för att livet ser ut precis som det gör. Nu ska jag krypa ner i soffan tillsammans med nära och kära och äta hembakad paj. Stunder som dessa är livet när det är som bäst.


Enjoy the little things in life for one day you'll look back and realize they were big things.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar