29 oktober 2012

En efterlängtad present till mig själv!

 Komsi, komsi!

Titta vad jag har köpt till mig själv, en vit iPhone 5! Tycker att jag är värd en ny kompis och är så himla glad, kan inte vänta tills jag får hem den lilla skönheten! 2-3 veckor leveranstid, men den som väntar på något gott.. Har höga förväntningar även om den, oavsett vad, aldrig kan vara sämre än den jag har just nu, segare telefon får man verkligen leta efter. Ibland undrar jag om den nya tekniken är gjord för att gå sönder efter två år så att man ska vara tvungen att byta upp sig lagom till abonnemanget går ut?

Föresten, herregud vilket väder vi har! Det stormar och regnar så att man blir alldeles trött, hoppas verkligen att det inte blir värre. USAs monsterstorm slipper jag gärna, riktigt läskiga bilder som kommer därifrån just nu. Det positiva när det är sånt här ruggväder är ju att det blir extra mysigt att krypa ihop inomhus med tända ljus och en varm filt!

Hoppas att ni också får en MYSIG kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar