19 december 2013

Årets sista arbetsdag!


December förra året

Pjuh, även denna vecka har gått i raketfart men idag har jag bockat av en stor punkt och avslutat terminens sista praktikdag. Det har varit en spännande och enormt lärorik tid på alla sätt och jag är glad för att det inte är slut riktigt än. Efter jul väntar ytterligare två veckor av rapportskrivande och därefter... praktikpresentation, pirrigt värre! Imorgon jobbar jag sista jobbpasset och sen, vet ni, sen har jag jullov! Har inte riktigt insett det än för den senaste månaden har varit lite "en dag i taget". Men nu, nu är lovet verkligen nära och det ska bli så fantastiskt skönt! Ledighet, jul, familj, vänner och kärlek i en enda röra, hur underbart? Har en rapport att skriva färdigt men jag slipper både kavaj och tidspassning. Att ligga på soffan med en chokladask är ett rätt överkomligt sätt att plugga på. På lördag morgon bär det alltså av norrut, äntligen!

Imorgon fyller världens bästa man år så det vankas både kalas och lill-julafton här hemma. Efter en veckas övertid varje dag är han verkligen värd en riktigt bra dag, förhoppningsvis kommer vi ifrån tidigare och kan börja firandet redan på eftermiddagen! Mycket att se fram emot kommande dagar men först, årets sista arbetsdag.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar