27 augusti 2013

Skolstart


Skolstartsdag! Jag och K träffades på stan imorse och åt caféfrukost innan vi cyklade iväg mot skolan för introduktion och första föreläsningen för den här terminen. Och vet ni då... Det var inte bara terminens första kurs utan även min SISTA kurs på skolan! Resterande veckor det här året kommer gå åt till praktik och uppsats så i november checkar jag ut från skolans salar förhoppningsvis för gott! Det känns faktiskt skönt att vara igång och veta att jag är inne på slutspurten och sista året för hur glad jag än är för att tog chansen att läsa det här masterprogrammet börjar jag verkligen att längta efter ett jobb nu. Ett heltidsjobb, en lön och möjligheter att påverka och förändra på riktigt, det ser jag fram emot! Efter skolan var det dags för jobb och jämfört med mastodontdagen igår gick timmarna på jobbet jättefort idag. När jag kom hem stod middagen på bordet så det var bara att slå sig ner, hur härligt som helst. Nu har jag precis landat i soffan efter en snabb sväng runt ån och här blir jag nog kvar till sängdags.

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar