21 juli 2013

Hejdå Varberg

 Varbergs kallbadhus

Åh, sommaren i Varberg går mot sitt slut för idag packar vi bilen och åker uppåt igen. Det är med blandade känslor för vilka fantastiska veckor vi har haft här. Den här sommaren har varit så bra den kan bli, vädret har verkligen visat sig från sin bästa sida i princip varje dag och stunderna tillsammans med familj och vänner alldeles underbara! Samtidigt längtar jag ju så jag spricker efter min familj och mina vänner och ser därför fram emot resten av sommaren mer än nånsin. Eftersom vi båda har förmånen med ett riktigt långt sommarlov i år har vi nämligen några veckor kvar innan allvaret och vardagen drar igång igen. Tiden ska spenderas i Stockholm och på Åland tillsammans med de bästa och jag lovar att även dessa veckor kommer att avnjutas till max! Att få pussa på Boss, krama på mamma och pappa, ha spontandejtsnära till finaste vännerna och tid att bara vara hemma känns nästan för bra för att vara sant. 

Stockholm here we come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar