25 juli 2013

Sommaren som levererar!


Åh, åh, åh vilka dagar vi har! Sommar-Stockholm visar verkligen upp sig från sin bästa sida, det har varit högsommar både igår och idag med klarblå himmel från morgon till kväll. Jag misstänker att jag har smittats med lite västkustblod för den här sommaren har jag badat mer än jag gjort sedan jag var liten. Idag har det blivit tre dopp varav ett ljuvligt kvällsdopp i den vackra kvällssolen. Vi åkte ut tillsammans med H och D i deras lånebåt och grillade på en liten ö strax strax utanför stan. På väg ut kom jag på att det nog var första gången som jag åkte båt såhär här hemma. En riktigt grym kväll som avslutades med ett gäng marshmallows på varsin pinne! 

Gårdagskvällen, som om möjligt var ännu varmare, spenderades i Tyresö slottspark tillsammans med Fotograf-Helena. Jag vet inte om ni minns vår vinst av en kärleksfotografering men igår var det iallafall äntligen dags! Vädret kunde faktiskt inte ha varit bättre, platsen var helt fantastiskt vacker och Helena så otroligt duktig, titta gärna in på hennes hemsida (leafoto.se). Hon fick oss verkligen att slappna av och släppa loss, de var så himla roligt och det ska bli jätteroligt att se resultatet sen! Imorgon väntar ytterligare en sommardag här i huvudstaden med utflykt till Rosendahl och picknick på kvällen, allt tillsammans med goda, fina vänner! Den här ledigheten levererar till max och jobbar sig sakta upp till "bästa sommaren någonsin". Lovely!

 KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar