4 juli 2013

Hemma!

Ett mobilkollage med några favoriter

Obeskrivligt och alldeles underbart. Vilken resa vi har haft kära vänner! Det där inlägget som skulle ha publicerats häromdagen med en hint om hemgång verkar ha fastnat någonstans i cyberspace för tydligen har det inte kommit upp här. Hur som helst så är vi iallafall tillbaka på svensk mark nu sedan igår eftermiddag. Resan hem var lång och det var otroligt skönt att kliva av tåget i Varberg och bli upplockade av Farmor M. Varje dag har varit som ett äventyr och såhär i efterhand måste jag säga att vi la upp och planerade resan riktigt smart. Efter några dagar i stora, stökiga och häftiga Paris var vi minst sagt redo för kusten och ö-livet med cykelturer, sandstränder och lugna gator. När vi sedan åkte vidare inåt i landet igen mot berg och skogar kändes det också helt rätt och staden Dijon var en mysig överraskning. Schweiz levererade över förväntan och Zurich är en stad som vi mer än gärna besöker igen. Det finns hur mycket som helst att berätta och massvis av bilder att visa. Det är tur att vi har ett långt sommarlov framför oss för det kommer helt klart ta tid att smälta allt vi har varit med om. Jag lovar att uppdatera med både bilder och text efter hand för trots att jag lämnade systemkameran hemma och endast har fotat med min mindre kamera och telefonen tycker jag ändå att jag har lyckats fånga det bästa av vår resa på bild!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar