15 mars 2013

Positiv energi!

Torsdagskvällens höjdpunkter

Hej FREDAG! Vaknade upp utvilad och glad idag, det är fredag och snart helg igen! Eftersom vi har jobbat så effektivt med vårt grupparbete ligger vi rätt långt före tidsplanen så jag har unnat mig en lugn förmiddag. Kom precis hem efter en promenad fram och tillbaka till biblioteket där jag lånade några böcker inför nästa kurs som jag tänkte tjuvstarta lite på. Just nu är vi inne i en rätt lugn skolperiod så jag ska börja förbereda mig och jobba in lite av kommande kurser så att man slipper den där riktiga tentastressen sen. I eftermiddag ska jag och A på spinning och sen lyxar vi nog till det med hämtmat och fredagsmys i soffan, bästa starten på en bra helg!

Igår var jag på ännu ett spännande möte och jag håller tummarna för att de tyckte att det kändes lika bra som jag. Ibland ska man ha lite tur men många gånger handlar det lika mycket om positiv energi. Att tänka positiva tankar, tro på sig själv och sprida glädje. Jag tror på 2013, det här är ett år för styrka och revansch!

Ha en GRYM fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar