26 mars 2013

Äntligen!



Idag hoppade jag över både mössa och vantar på promenaden. Gympaskor och dunväst, små knoppar i rabatterna och kvittrande fåglar. Behöver jag säga hur glad jag är!? Började den här tisdagen med en morgonpromenad och fortsatte till gymmet för ett benpass efter frukost, misstänker träningsvärk deluxe imorgon. Har spenderat resten av dagen i en skoluppgift med några små pauser för lunch och fika med A som har varit hemma idag också. Räknar ner timmarna till långledigt och påskfirande men redan imorgon tjuvstartar vi kalasandet här hemma eftersom jag fyller år. Jag tycker om att fylla år och tycker fortfarande att det är något speciellt med att ha födelsedag även om jag aldrig har känt ett behov av några större kalas för att vara nöjd. Jag vet att A har haft lite hemlisar för sig den senaste veckan och Boss har garanterat storslagna planer så jag är säker på att det kommer bli en toppendag. Bara att få vara hemma tillsammans hela dagen imorgon är ju lyx!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar