22 december 2012

Julrusch?

Sitter på tåget mot Stockholm och är riktigt förvånad över att vi fick en alldeles egen tågvagn! Hallå, vart är alla människor och hemåkande julfirare!? Inte mig emot i och för sig, jätteskönt och lugnt.

Det ska bli så skönt att komma hem även om jag kommer att sakna A som firar jul med sin familj på andra sidan Sverige. Planen idag är att handla de sista julklapparna (kanske får äta upp min fråga om julrusch då?) och kramas med min familj. Förhoppningsvis hinner jag slå in paketen ikväll, det vore himla skönt att ha allt klart till imorgon. Jag och R har en himla mysig tradition, vi slår alltid in paketen tillsammans på golvet i mitt gamla rum. Julmusik är ett måste och när vi är klara brukar det se ut som en riktig julklappsverkstad med papper, snören och etiketter överallt!
Ha en FIN dan före dan före dan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar