29 september 2012

En lördag hemma

En paus på gosig matta är inte så dumt en grå septemberdag

Den här helgen hemma har verkligen varit som ett lyckopiller för mig. Det är så roligt att träffa alla igen, trots att det egentligen inte har gått mer än en månad sen jag flyttade ner till Linköping på riktigt.
Igår eftermiddag gick jag och finaste H, som också är hemma i Stockholm den här helgen, en långpromenad. Lagom vrålhungriga mötte vi upp resten av gänget för att handla sushi och godis i massor, det kändes nästan som att vara tillbaka på gymnasietiden - härliga minnen. Kvällen gick alldeles för fort men jag tror vi alla sparar gårdagens glädje till nästa gång vi ses, underbara vänner!




























Fina Diana med fina magen - tänk att det snart gått halva tiden!

Lördagen inleddes med fika hos lillebror som målat och gjort så fint i sin lägenhet. Han bjöd på goda bullar och trailern till filmen Bilbo. När kaffet var slut åkte mamma och jag vidare mot Vällingbydagarna för lunch och shopping. Jag hittade en fin, fin skinnväska från Wera och en grå/vit randig köksmatta, riktiga klipp faktiskt! Hemtentan som ligger och skriker har fått alldeles för lite uppmärksamhet idag men jag tror att jag lägger undan det dåliga samvetet en stund till och går ut och går istället!

Ha en mysig lördagkväll goingar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar