11 december 2013

11.12.13

http://weheartit.com/entry/90592611/explore?context_user=evelyn_scissorhands&page=4
http://weheartit.com/entry/90592131/explore?context_user=asnickers&page=6http://weheartit.com/entry/90590500/explore?context_user=bicobudai&page=14

Alltså, svisch sa det och så var det onsdag kväll igen. Jag ska sluta tjata om hur fort tiden går, egentligen går den ju precis lika fort som vanligt. Kanske är det dagarnas innehåll som är den egentliga orsaken till att dagarna svischar för ja, det är lite fullt upp minst sagt. I fredags var det snöstorm och julfest med jobbet. Lördag, söndag och måndag spenderades i Stockholm, en underbar helg, lugn och full av kvalitetstid med familj och nära vänner. Åkte tillbaka till Linköping med en varm känsla i hela kroppen, tacksam och glad över att just mina, fina människor bor i mitt liv. Igår var jag på en halvdagskonferens med praktiken och på eftermiddagen var det full rulle med rapporten, har äntligen avslutat sista intervjun så nu är det sammanställning och analys kvar. På kvällen gjordes det julgodis och fikades med M och R, mys!

Idag har jag haft en heldag på praktiken och nu på kvällen har vi varit på årets första, och enda, julkonsert. Det var både sång och dans i domkyrkan, det var fullsatt och utsålt och himla mysigt att få sitta där tillsammans. En bra, om än väldigt intensiv vecka, igen. Både torsdag och fredag kommer att bli minst lika intensiva med både jobb och plugg så helgen känns fortfarande lite avlägsen men väldigt efterlängtad! Jag, precis som så många andra, längtar verkligen SÅ efter jul och ledighet nu även om det kommer bli en del praktikande under ledigheten också för att undvika paniken sen i januari. 1½ vecka kvar, nu kör vi! Men först ska jag dyka ner i sängen och sooova, som jag längtar!


Jag hoppas att ni har en riktigt bra vecka allesammans, KRAM på er och tack för att ni fortsätter att kika in här trots att det har varit lite tomt på inlägg de senaste dagarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar