1 mars 2013

Livets mirakel


Hallå och välkommen mars! Det var verkligen på tiden och i sista sekund för min kropp skriker efter solljus och vår. Nästa vinter funderar jag allvarligt på att stoppa i mig D-vitamintillskott för det här mörkret som har varit gör mig nästan tokig. Men nu så, årets första vårmånad och strålande solsken - det kan inte bli bättre! I onsdagskväll åkte jag på något tokigt för igår spenderade jag hela dagen på soffan, mådde fruktansvärt illa och hade en galen huvudvärk men idag är det som bortblåst. Himla skönt och väldigt lägligt eftersom vi sticker iväg till Stockholm över helgen. Det har blivit en hel del helgutflykter det här året och den här gången är det för att fira lillebror som fyller år på söndag. 25 år och inte så liten längre. Min fina, kloka bror tänk att du är vuxen nu.


Gårdagens stora och glada överraskning var helt klart D och Ms lilla bebis som bestämde sig för att titta ut, stort grattis till er lilla prins! Jag kan inte riktigt förstå att D, en av mina äldsta vänner, nu är mamma. Jag är så glad för er skull och ser fram emot att träffa vår första lilla "gängbebis".

Ha en riktigt FIN fredag och hoppas solen skiner på er också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar