14 februari 2013

En kärleksdag!


Tittar in lite snabbt mellan hemkomst och middagsbestyr. Den här veckan har varit minst sagt körig med hellånga, intensiva dagar i skolan och med plugg. Igår slocknade jag på soffan nästan direkt efter middagen så imorse var jag åtminstone ordentligt utvilad! Idag är det kärleksdagen nummer ett, även om jag tillhör en av dom som anser att man ska visa kärlek varje dag. Trots det tycker jag att alla hjärtans dag är mysig för precis som med andra högtider blir man lite extra påmind om det som är viktigt och värdefullt här i livet; kärlek. Med kärlek menar jag ju såklart inte bara kärleken till en partner utan kärlek till alla sina nära och kära. Passa på att visa de ni har runt omkring er hur mycket ni faktiskt uppskattar att just dom finns!

Morgonen började med fina ord från min sambo och sen bar det av till skolan. På väg hem svängde jag, M och R av till ett riktigt gammaldags konditori för en mysig eftermiddagsfika. Tänk vilken tur att jag har träffat så härliga vänner här i Linköping, jag vet inte vad jag hade gjort utan alla er! Kvällen bjuder på hemmakväll med mitt stora hjärta - tacokväll och en liten hemlis blir det allt, precis som det ska vara.

Önskar er alla en riktigt mysig Alla hjärtans kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar