20 februari 2013

Dan före dan!

 Förra veckans lyxigaste!

Gårdagen svischade förbi med grupparbete och tjejkväll! Jag premiärade dessutom med årets första springtur ute och jag kan knappast skryta med farten men eftersom det började snöa riktigt ordentligt så behövde jag iallafall inte oroa mig för att någon skulle se mig. Det var tungt och inte ens speciellt roligt men jag vet ju att det blir så mycket bättre bara man kommer över den där tröskeln. Jag ser fram emot vårens turer i skogen med barmark och lätta fötter!

Idag har jag pluggat hemma och förberett mig inför morgondagens examinerande workshop. Förutom det så har det blivit ett benpass (riktigt bra!) på gymmet och en sväng förbi biblioteket. Var ner på stan och ställde in armbandet på min nya klocka också så nu misstänker jag att den kommer att sitta på dygnet runt, älskar den verkligen! Kvällen bjuder på packning och lite pyssel här hemma och sen är det torsdag. De här dagarna har gått helt otroligt fort och ensamtiden har faktiskt inte varit så farlig som jag trodde. Det ÄR skönt att vara ensam och jag har som sagt inga problem att sysselsätta mig även om jag såklart längtar efter A. Direkt efter redovisningen imorgon åker jag ner mot havet (och solen har jag hört!) och långhelg på vackra västkusten!


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar