30 november 2012

Sista november

Godmorgon!



Som ni kanske har märkt kommer blogginläggen lite mer sporadiskt än vanligt just nu. Precis jag skrivit tidigare känns det ibland svårt att formulera mig så att det varken blir för otydligt eller utlämnande. Att skriva om vardagliga småsaker kan kännas så obetydligt när det enda jag tänker på är det enda jag verkligen inte kan klä i ord. Ena sidan av mig skulle vilja förklara och försöka få omvärlden att förstå. Andra sidan av mig håller tillbaka, det är privat, det är mina egna känslor och mina tankar... Och det måste få vara så just nu. 

Den här veckan har gått så fort, det känns som att det nyss var måndag. Fredag igen! De senaste kvällarna har vi bäddat ner oss under ett täcke i soffan och bara varit. Börjat på en ny serie, "Tudors" (riktigt bra faktiskt, vi verkar ha en crush på engelska historieintriger!) och varit nära. När jag är tillsammans med A så spelar faktiskt inget annat någon roll, det är bara fint, oavsett allt. Livets stora kärlek.

Varberg sommaren 2011

Den här fredagen är inget undantag från resten av veckan, tittade nyss på klockan och den bara springer! Morgonen har börjat lugnt med ett långt samtal med min mamma (som jag saknar SÅ mycket! Det känns faktiskt lite som att vara utan en del av sig själv...) och tänkte sätta mig och plugga lite. Förhoppningsvis hinner jag med en snabbstädning här hemma och en sväng på stan också innan det är dags att packa våra väskor inför helgen. Ikväll ger vi oss ut på vägarna igen och den här gången väntar en weekend i Köpenhamn! Först ut är ett stopp i Varberg och sen åker vi vidare mot Danmark tillsammans med A:s pappa med familj på lördag. Åh, som vi har längtat!

Jag hoppas att ni får en riktigt BRA fredag!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar