27 november 2012

Learning to dance in the rain



Är helt förundrad över vädret, att det orkar regna så här? Nu har det regnat konstant sedan igår morse, inte ens ett litet uppehåll. Gårdagens önskningar om sol gick alltså inte i uppfyllelse men jag tror på imorgon. Den här tisdagen har varit riktigt effektiv och fokus har framför allt varit några riktigt kämpiga forskningsartiklar. Efter lunch stod jag inte riktigt ut så jag bylsade på mig regnkläder och stövlar och trotsade vädret. Det var himla uppfriskande och hörrni, det finns ju inget dåligt väder egentligen, eller hur? 

Ikväll ska jag sätta mig med lite hemlisar. A kommer inte hem förrän sent ikväll och det gäller att passa på. För ett halvår sen när både jobb och plugg gick på heltid hade jag gjort vad som helst för en lugn ensamkväll men nu när jag "bara" pluggar känns en lugn kväll inte lika heligt längre. Är himla sugen på ett ordentligt träningspass och längtar verkligen tills jag kan sätta igång på riktigt igen! Kanske kan en promenad till affären dämpa det värsta träningssuget för ikväll. Nej, nu har jag nog svamlat tillräckligt, det är dags för en artikel till innan middag.


Vill ni så får ni gärna lämna ett litet avtryck, det skulle vara så himla roligt att få veta vilka det är som kikar in här!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar