17 oktober 2012

Födelsedagsfika


Saknar redan min lilla tuss

Idag har jag vilat och vilat. Det är bra när man har mycket plugg för då känner man sig ändå ganska effektiv när man ligger hemma och läser. Den gråa himlen som väckte mig imorse byttes ut mot en blå och allt kändes med ens lite lättare. Vad är väl en orättvis p-böter om 100 år? Den här onsdagskvällen bjöd på födelsedagsfika och häng med fina vänner, en massa skratt och tokerier med ett gäng glada tjejer. Har sagt det innan och säger det igen, alla jag har träffat här är verkligen härliga och så lätta att umgås med. Alla presenter gick att äta, av oss fick hon en flaska vin, choklad och ett lite finare kaffe som doftade fantastiskt. Är ständigt kaffesugen sen jag började läsa Starbuck-boken!

Ha en fortsatt BRA kväll alla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar