26 oktober 2012

05:50

Godmorgon!

Vintern gör sig påmind

Den här morgonen startade tidigare än vanligt eftersom jag skjutsade A till bussen. Vi åker till Stockholm i eftermiddag och då planen är att mötas på vägen kunde han inte cykla som vanligt. Fick skrapa rutan för första gången den här vintern och invigde till och med vinterjackan för imorse var det kallt! Får alltid en spännande känsla av att jag ska resa bort när klockan ringer innan sex, när man ska flyga är det ju ofta upp mitt i natten som gäller! 

Tanken idag är att plugga och komma så långt på examinationsuppgiften som möjligt. Med både en Stockholmsweekend och ett Varbergsbesök inplanerat den närmsta veckan gäller det att vara effektiv med plugget för att hinna bli klar med allt innan inlämning. Eftersom jag av nån anledningen alltid packar i sista stund har jag det kvar men hinner förhoppningsvis ändå med ett städryck här hemma innan bilen rullar i eftermiddag!


Hörrni, det är FREDAG idag, veckans bästa dag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar