6 mars 2014

En energikick!

Mobilbilder från morgonens soliga promenad!

Efter några riktigt gråa dagar kom äntligen solen! Jag har suttit hemma och pluggat idag på förmiddagen och planen var ett gympass på lunchen innan jobbet men jag kunde inte hålla mig när jag såg att solen strålade så. Det blev en promenad runt min favorit-å, ett helt suveränt sätt att börja dagen på. Nu har jag skrivit uppsats i några timmar och ska strax cykla iväg till jobbet för en eftermiddag och kväll på kontoret. Har jobbat fyra pass den här veckan och det känns i både kropp och huvud så nedräkningen inför helgen har redan börjat här! Ser verkligen fram emot imorgon kväll eftersom det vankas finbesök från Stockholm, M och J kommer ner och stannar hela helgen, tjoho! 

Hoppas att solen skiner lika fint på er också idag!


 Äntligen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar